آشنایی با شرکت Mitsubishi یا Quadrant سابق

دسته: مقالات منتشر شده در 10 مهر 1399
نوشته شده توسط Admin بازدید: 2276

کمپانی مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی

استراتژی اصلی شرکت مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی بر پایه سرمایه‌گذاری بسیار وسیع روی مواد پلیمری و تغییر فناوری های پلیمری به منظور دستیابی به بهترین راه حل ممکن برای مشتریان می باشد. این شرکت تأثیر بسیار زیادی از چالش‌هایی پذیرفته که توسط مهندسی و طراحی در صنایع مختلف به وجود آمده و بر اساس آن ما تلاش می‌کنیم تا توانایی‌های شرکت خود را بهبود بخشیده و گسترش دهیم و این کار را از طریق توسعه موادی نوین و فرآوری های بهبود یافته انجام می‌دهیم. نوآوری در این حوزه نه تنها به عنوان یک محرک اصلی برای رشد به شمار می‌آید بلکه خود به نوعی گزینه اصلی می باشد که به ما اجازه می دهد تا شراکت های طولانی مدت و مناسبی را با مشتریان خود شکل دهیم. در بسیاری از موارد خلاقیت در ترکیب مواد موجود در کنار فرآیندهای موجود باعث می شود تا مرحله‌ای بسیار مناسب بوجود اید و در صورتی که این راه‌ حل‌ها گزینه مناسبی برای مشتریان نباشد شرکت یاد شده تلاش می‌کند تا از شبکه جهانی متخصصین داخلی و جهانی به منظور دریافت و دسترسی به بهترین پاسخ استفاده کند که می تواند شامل یک ماده جدید، یک فرآیند جدید و یا ترکیبی از هر دوی آنها باشد. فعالیت‌های بخش تحقیق و توسعه وابستگی بسیار زیادی با نیازمندیهای بازار دارند. تمرکز بر روی تحقیق خود به عنوان یکی از بخش های جدا نشدنی از مدل تجاری این شرکت شناخته می‌شود و باعث شده است تا این شرکت بتواند به نتایج مطلوب متفاوتی دست پیدا کند.

 

محصولات شرکت مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی کدامند؟

 

پلاستیکهای مهندسی

  • مواد استاندارد همانند پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید با قابلیت قرارگیری در دمایی کمتر از ۸۰ درجه سانتیگراد: در این حوزه می توان به برند Sanalite اشاره کرد که نوعی ماده مناسب برای بردهایی می باشد که به روی آن می توان موادی را خرد کرده و آنها مقاومت بسیار زیادی در برابر چاقو ها دارند. همچنین می‌توان آن را برای مصارف بسیار زیادی نیز به کار برده از مصارف خانگی تا آماده سازی غذا در حوزه‌های تجاری و یا حتی تولید بسته بندی ها. پلی اتیلن ها به عنوان یکی از بخشهای جدانشدنی خط تولید پلی الفین در این شرکت به شمار می‌آیند و این ماده در مقایسه با پلی اتیلن های سنگین وزن از انعطاف‌پذیری بیشتری برخوردار می باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای ساخت انواعی از پروتزهاست. از پلی اتیلن های سنگین وزن نیز به منظور تولید محصولات مختلفی در حوزه‌های متفاوتی استفاده می‌شود که در آن مقاومت در برابر ضربه، قدرت کششی، جذب پایین، رطوبت و مقاومت در برابر سایش شیمیایی از نکات مهم به شمار می آید.

 

  • مواد مهندسی که قابلیت تحمل دمایی بین ۸۰ تا ۱۶۰ درجه سانتی گراد را دارند: استال ها یکی از مواردی است که در این دسته قرار می‌گیرند و از استحکام و قدرت بالایی برخورداراست و علاوه بر آن پایداری ابعادی و سادگی در کاربری و ساخت آنها به وسیله ماشین ها نیز به عنوان مزیت‌های آن‌ها شناخته میشود . از آنجایی که آنها نوعی مواد نیمه بلورین می‌باشند می‌توان عنوان کرد که ضریب سایش آنها نیز پایین بوده و از مقاومت خوبی در برابر پوسیدگی برخوردارند. یکی از درجات ماشینی پلی کربنات ها نیز به عنوان نوعی ترموپلاستیک بدون شکل و شفاف شناخته می شوند که از استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار بوده و ضریب ارتجاعی آن نیز بالا می باشد و با نام Altron شناخته می شود.

 

  • مواد پیشرفته که مقاومت لازم برای قرارگیری در معرض دمایی بین ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد را دارد: پلی سولفون با نام تجاری Sultron نوعی ترمو پلاستیک مهندسی با عملکرد بسیار بالا و مقاومت در برابر حرارت و حالتی نیمه شفاف می‌باشد و علاوه بر آن می‌توان عنوان کرد که مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی، برقی و مکانیکی نیز در مقایسه با پلی کربنات ها بسیار بیشتر است. پلی اتر اتر کتون که با نام تجاری Ketron شناخته می شود از مقاومت بسیار زیادی در برابر آب و مواد شیمیایی برخوردار است و علاوه بر آن می توان از آن در معرض دمای بسیار بالاتر نیز استفاده کرد. پلی اتر اتر کتون هزار از مقاومت زیادی در برابر سایش و بخار برخوردار است و این در حالی است که انواعی از مواد که توسط کربن تقویت شدند می توانند توانایی های بسیار خوبی در برابر سایش و خرابی داشته باشد.

 

  • موادی با مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت مانند دمایی بیشتر از ۲۲۰ درجه سانتی گراد: پلی آمید ایمید با نام تجاری Durarton از توانایی های عملکردی بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان از آن برای تولید انواع محصولات استفاده کرد و علاوه بر آن قابلیت تولید آن با استفاده از روشهای روزن رانی، قالب گیری تزریقی و یا فشردگی نیز وجود دارد.

 

  • محلول های پوشش دهی: کمپانی مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی انواعی از محلول ها را برای پوشش دهی پلاستیک های مهندسی تولید می‌کند و به کارگیری این محصولات را ایمن تر، سریع تر و ساده‌تر ساخته و حمل و نقل آن‌ها نیز در حجم بالا بهبود می یابد. محصولات ما در انواع مخزن ها و یا بسته های ویژه حمل و نقل و کامیون ها قرار داده می‌شوند و تقریباً تمامی محصولاتی که حجم بالایی دارند و یا آنهایی که با حمل و نقل بسیار دشواری مواجه هستند می توانند از بهبود خواص این دسته از محلولهای پوشش ‌دهی بهره ببرند.

 

  • انواعی از پروتز ها با نام تجاری mediTECH: کمپانی مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی انواعی از پروتز ها را از مواد ترموپلاستیک برای قرار گیری کوتاه و بلند مدت در معرض بافتهای انسانی ساخته است. ما به عنوان یکی از پیشروان اصلی در تولید محصولات ایمپلنت هستیم و محصولات متفاوتی را برای ناحیه باسن، زانو، شانه و ستون فقرات تولید کرده ایم. به عنوان مثال می توانیم انواعی از ایمپلنت های پلیمری را نام ببریم زیرا به مدت بیش از ۳۰ سال کمپانی نام برده شده انواعی از ایمپلنت های ارتوپدی را با درجات بسیار عالی از پلی اتیلن و پلی اتیلن های بسیار سنگین وزن ساخته است. از آنجایی که این دسته از محصولات از خواص مکانیکی و فیزیکی بهتر، پاکیزگی و یکپارچگی برخوردارند به عنوان مواد بسیار مناسبی در نواحی مفصل دار انتخاب شده اند و به بسیاری از انسان‌ها در دنیا کمک میکنند تا دوباره یک زندگی نرمال را تجربه نمایند. علاوه بر آن این کمپانی قدرتمند قادر به تولید انواعی از محصولات یکبار مصرف در حجم بسیار بالا میباشد و این کار با استفاده از قالب گیری تزریقی انجام می‌گیرد و همچنین امکان مشاوره به مشتریان در خصوص پروژه‌های شخصی آنها نیز وجود دارد. نقطه قوت متمایزی که در این حوزه وجود دارد توانایی و تخصص شرکت نام برده شده در توسعه محصولاتی می باشد که در نهایت خود را در حوزه ی فرآیندهای توسعه محور نشان می دهد. علاوه بر آن این شرکت از انواعی از تجهیزات تولیدی به روز و پر مصرف برخوردار می باشد. پزشکان، بیمارستانها، انواعی از آزمایشگاه های پزشکی و تجهیزات تحقیقاتی در سراسر جهان از انواعی از وسایل پلاستیکی و تجهیزات استفاده می‌کنند و تولید این گونه تجهیزات مطابق با نیازمندیهای بهداشتی و کیفیتی به دانش فنی و توانمندی زیادی نیاز دارد.

 

  • تولید انواع محصولات پلاستیکی با استفاده از ماشین ها: به مدت بیش از ۵۰ ساعت کمپانی پیشرفته ی نام برده شده در حال توسعه و تولید انواع از پلاستیک های بسیار کاربردی و با کیفیت با استفاده از ماشین آلات برای تولید محصولات بسیار پیشرفته بوده است. مراکز فناوری ما همیشه نیازمندی های مشتریان را به عنوان اولویت اول در نظر می گیرند و ما مراحل طراحی و ماشین سازی را از طرح اولیه و یا یک نمونه از ابتدا آغاز می‌کنیم و به شما قطعاتی بسیار پایدار و پرمصرف برای نیازمندیهای بلند مدت ارائه میکنیم. ما تعهد بسیاری به حفظ تمامی نیازمندی‌ها و موارد کیفی برای مشتریان فناوری‌ محور خود داریم همانند حفظ پاکیزگی، علامت گذاری، تطابق گواهی ها و محصولات تولید شده، بسته بندی و ویژگی های صنعتی. تمامی محصولات تولیدی توسط این کمپانی قدرتمند در صنایع مختلفی به کار برده می شوند مانند صنعت هوایی و دفاع، انرژی های تجدید پذیر، معماری، خودروسازی، ساخت و ساز خانگی، فرآوری مواد شیمیایی، نفت و گاز، مواد غذایی و نوشیدنی ها، تجهیزات صنعتی، پروتزها و محصولات پزشکی، محصولات نیمه هادی و الکترونیکی، محصولات کاربردی در حوزه ورزشی و حمل و نقل که در این قسمت به تعدادی از آنها می پردازیم.

 

صنایع هوایی و دفاع: نیازمندیهای بازار به گونه ایست که محصولات باید وزن کمتری داشته باشند تا میزان سوخت مصرفی کاهش پیدا کند و علاوه بر آن گازهای گلخانه ای کمتری در هوا آزاد شوند . محصولاتی که استحکام بالایی دارند و در برابر مواد شیمیایی صنعتی نیز مقاوم می باشند و مقاومت در برابر سایش و د ما هم از ویژگی‌های آنها هستند را می‌توان به عنوان کالاهایی در نظر گرفت که توسط این شرکت تولید می شوند. خدمات فنی و تیم توسعه محور ما می توانند به شما کمک کنند تا از میان انواع محصولات ما یکی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل با توجه به نیازمندی شما گزینش شده است

 

حوزه ساخت و ساز: مواد ترکیبی ترموپلاستیک که توسط کمپانی مواد پیشرفته شیمیایی میتسوبیشی ساخته می‌شود از مصارف پیشرفته و زیادی در ساخت و ساز برخوردار می باشد زیرا آنها در مقایسه با چوب در بسیاری از موارد بهتر می باشند و علاوه بر آن مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و یا ساییدگی و خوردگی دارند که می‌توان عنوان کرد که از نظر ابعادی نیز بسیار پایدار می باشند.

مترجم: ف.ال احمد